ضدحال دوسداشتنی
 
به تو و عشق تو ایمان دارم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
 
 
شنبه 27 مهر 1392برچسب:, :: 11:32 قبل از ظهر ::  نويسنده : مبینا

صبح با بدبختی از خوا بیدار شدم .کتابامو ورداشتم  غذامو گذاشتم تو کیفم آماده شدم ساعت هفت ونیم درومدم ساعت 8 دانشگاه بودم که کلاس تشکیل نشدفریاد از ی طرف خوب بود چون هیچی نخونده بودم از یه طرفم ضد حال خوردم چون از خواب ناز پاشدماخم.دیگه با بچه ها کلاسو تعطیل کردیم .داشتیم برمیگشتیم که تو حیاط دانشگاه چشمم به یه گل قشنگ افتاد تصمیم گرفتم بکنمش برا اقاییزبان درازی.با هزار بدبختی کندمش و رفتم از عابر دانشگاه پول بگیرم خراب بود گل و دفترم جا موند تو عابربانک .اصن متوجه نشده بودم از بس که ذهنم درگیر اقایی جونه بی معرفتمه.با سرویس دانشگاه اومدم تا سر ایستگاه بعد فهمیدم که بعععععله پول باهام نیست حال نداشتم بگردم عابر بانک پیدا کنم این شد که تصمیم گرفتم زنگ بزنم به اقایی جونم بیاد دنبالم اونم که از خدا خواسته زودی از سر کار پا شد اومد دنبالم بعدش با هم رفتیم دوباره دانشگاه که گل و دفترو پیدا کنم که نامردا برده بودن.دیگه بیخیالش شدم باهم رفتیم دور دور کردیم بیسکویت خریدیم.بنزین زدیمآرام.بعدم که چون من دوباره کلاس داشتم منو رسوند دانشگاه و رفت.ولی باز کلاس تشکیل نشد.دیگه کلی خوشحال شدم.برگشتم خونه .بعداظهرم با اقایی قرار دارم برا خرید حلقه هامون.ایشالا که خوشبخت بشیم

اقایی جون دوستدارم انقد که هر لحظه بی قرارتم.هررو.ز که میگذره بیشتر عاشقت میشم

خداجونم تو که همیشه حوامو داری و واسم سنگ تموم گذاشتی اینبارم کمکم کن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


مبینا هستم متولد 20بهمن71وسلطان قلبم هادی متولد7فروردین 67.از روزی که دیدیم همو دلامون لرزید.با تمام وجود دوسش دارم چون همه جوره عشقشو بهم ثابت کرده.اونم منو دوس داره و تصمیم دارم روزمرگیهامونو بنویسم اینجا
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معجزه ی عشق ما و آدرس soltaneghalb67.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 19113
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1